kobieta-zagadka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2015

Konf

Brak komentarzy

Ciekawa, dluga, upakowana. Wieczor w klubie z szotami, wiadomosc. Potem fajna gala, drink a na koniec i tance do puszczanej muzyki….

A kolejny dzien… Zmarnowany. A kolejny – lepiej… Co bedzie dalej? Nic.
Bylo super i beznadziejnie zarazem. Ale wspomnienia juz zostana. Na zawsze. Poisson. Roxette.

Pari

Brak komentarzy

Co to byl za wyjazd. Napakowany, mnostwo roboty, mnostwo czasu spedzonego na przygotaniu postera, prezentacji i wystapienia na konferencje. Ale jeszcze wiecej na imprezowaniu. Jedna noc w klubie z W. tance i szalenstwo do bialego (bardzo) rana. A potem kolejna w wiekszej grupie, ale rownie szalona noc. Dzialo sie. Bylo milo i wesolo. Ciekawe jak bedzie w M. Czy tak samo wesolo?


  • RSS